
INFO CALL FITS #ONLINE
Tel. 0728 048 830
știri
8 iunie 2018
Oltea Zambori
Aducând laolaltă peste 500 de opere de artă, acest muzeu unic este o călătorie digitală dedicată atât tinerilor, cât și oamenilor de toate vârstele, ducându-ne din Antichitate până la explorarea spațială. În strânsă legătură cu muzeul digital, punem la dispoziția publicului un colț al realității virtuale și un spațiu atelier pentru proiecte de bricolaj, deschise tuturor celor care vor să își dezvolte creativitatea.
Proiectul este adus în România în premiera de către Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu și BRD- Groupe Societe Generale.
„Proiectul Micro-folie este un program care democratizează accesul la cultură prin folosirea tehnologiei. Este o cheie de acces la opere de artă importante din marile muzee și instituții culturale ale lumii, dar mai mult decât atât este un program care crează diferite trasee culturale, explică, animă comunitatea, formează mediatori culturali. Este un program în care vizitatorii sunt invitați să devină creatori la rândul lor. Este un prim pas dintr-un proiect pe termen lung pe care-l începem sub umbrela FITS, în acest an. Prin politica noastră de hotspoturi culturale BRD vrem să oferim publicului experiențe culturale originale, care au în focus tânăra generație de creatori de cultură, și în aceeași măsură generația nouă de spectatori. Iar Micro-folie este un pilon important al acestei strategii. Sperăm ca răspunsul publicului să fie unul pozitiv. ” a declarat Cosmina Frîncu, Brand Communication Manager BRD Groupe Socete Generale.
Proiectul va ajunge pentru prima oară în România, la Sibiu, în perioada 8 - 17 iunie 2018, în cadrul Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu. Pe data de 8 iunie, la ora 16:00, expoziția va avea vernisajul la Casa Artelor din Piața Mică, urmând ca expoziția să fie accesibilă publicului gratuit în perioada 9-17 iunie între orele 10:00 și 18:00.
Biletele pentru FITS 2018 pot fi achiziționate de la Agenția Teatrală (str. Nicolae Bălcescu nr. 17), de marți până sâmbătă, între 11:00 – 18:00, și duminică, în intervalul 10:00 – 14:00. Bilete online și mai multe informații despre spectacolele programate se găsesc pe www.sibfest.ro. Prețul biletelor achiziționate online, de pe site-ul festivalului, au același preț ca la Agenția Teatrală. Prețul biletelor achiziționate direct de pe platforma entertix.ro variază în funcție de opțiunile de tipărire și livrare alese de cumpărător.
Despre BRD – Groupe Société Générale
BRD - Groupe Société Générale este o bancă universală care oferă servicii atât persoanelor fizice, cât și companiilor și face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Ca actor în societate, BRD investește în cultură, educație și sport, sprijinind proiecte care construiesc, dezvoltă, cresc o nouă generație și aduc valoare pe termen lung. Cultura reprezintă un pilon esențial de dezvoltare a societății, BRD încurajând în această direcție proiecte culturale inovatoare, care să fie recunoscute și apreciate de tineri. Sub această viziune a fost creată Scena9, o platformă tânără de jurnalism cultural care oferă zilnic instrumente de orientare pe harta lumii culturale, și sunt susținute inițiative de teatru, film, artă vizuală contemporană sau muzică clasică.
© Jody Carter
video
info