12-17 iunie 2017

Înscrierile pentru ediția din acest an s-au încheiat!
Companii independente de stradă, dans, teatru, muzică, instituții publice, directori de festivaluri și impresari artistici vor ajunge la Sibiu, din înteaga lume. Urmărește-ne pe facebook pentru a vedea care sunt participanţii la această ediţie!

Dacă nu ai prins înscrierile, dar vrei să vii la ateliere, te poți înregistra până în 20 mai.

 Înscrieri ateliere

Bursa de Spectacole de la Sibiu este o structură asociată  Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu și organizată de  Teatrul Național Radu Stanca Sibiu.

ALPHA BANK ESTE PARTENER AL BURSEI DE SPECTACOLE ȘI AL PROGRAMULUI DE VOLUNTARIAT

 

 despre noi / istoric

 

 Scurt istoric

 

De la prima ediție organizată în 1997, Bursa de Spectacole de la Sibiu s-a dezvoltat și a devenit o importantă rețea culturală, mijlocind legătura dintre festivaluri și artiști, companii independente sau instituții de stat, din domeniul artelor spectacolului. Anual, peste 300 de participanți din întreaga lume, de la diverse organizații culturale (agenții de impresariat artistic, ONG-uri, instituții de stat, companii independente etc.), se întâlnesc la Sibiu pentru a stabili conexiuni în vederea realizării unor posibile parteneriate viitoare.

Structură asociată a Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu (FITS), Bursa de Spectacole s-a născut din nevoia festivalului de a acorda șanse tuturor artiștilor, operatorilor culturali, instituțiilor de spectacole sau rețelelor culturale să întâlnească producători importanți din lume.

Bursa de Spectacole de la Sibiu a reușit în cei 21 de ani de existență să pună Sibiul și România pe harta celor mai importante burse de spectacole din lume, fiind unică în centrul și sud-estul Europei. Valoarea culturală a Bursei este reflectată de colaborarea internațională și parteneriatele pe care le-a avut și le are cu cele mai importante burse sau rețele de artele spectacolului din lume, precum: CINARS (Canada), Tokyo Performing Arts Market (Japonia), Performing Arts Market Seoul (Coreea de Sud), Rideau (Canada), International Society for Performing Arts Hong Kong (Hong Kong), The Performing Arts Market in Singapore, Australian Performing Arts Market (Australia), Freiburg Bourse (Germania), Thun International Directory of Performing Arts Collections and Institutions (Elveția), Zurich Performing Arts (Elveția), La Red – asociația burselor din America Centrală și de Sud, Market for African Performing Arts Market (Abidjan, Coasta de Fildeș), Performing Arts Network of South Africa (Africa de Sud), Moscow International Performing Arts Market (Rusia), Western Alliance of Arts Administrators (WAAA, SUA), Northeast State Performing Arts Centre (SUA).

Un loc al întâlnirii, al confruntării ideilor, al promovării intereselor și al prezentării bunelor practici, Bursa încurajează inițiativele și proiectele de colaborare, prin activitățile specifice pe care le organizează: conferințe, ateliere, întâlniri, prezentări și activități de socializare.

Evenimentul are loc în fiecare vară, din a patra și până în penultima zi a Festivalului, iar ediția din 2017 se desfășoară în perioda 12-17 iunie.


  Ediții viitoare: 2018: 11-16 iunie | 2019: 17-22 iunie | 2020: 15-20 iunie


 1997

Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu (FITS) pune bazele Bursei de Spectacole de la Sibiu, un proiect anual din cadrul Festivalului, care urmărește crearea unei alternative culturale în țările Europei Centrale și de Est, posibilitatea creării unei rețele de festivaluri, a unei baze de date a creatorilor și managerilor și a unei platforme de dialog coerent pentru această parte a Europei.

Din 1997, Bursa a făcut parte din rețeaua EurAAm Bourse – proiect inițiat de nouă burse de spectacole din Europa și Quebec, care au hotărât să creeze un program de cooperare și schimb artistic, cu scopul de a dezvolta, promova și difuza spectacole la scară internațională, pentru facilitarea accesului la noi piețe culturale. Rețeaua EurAAm Bourse, care a devenit ulterior AREA, a fost formată din: Entre Vues – Bruxelles (Communaute francaise de Belgique, Ministre de la Culture et des Affaires sociales, Service de la diffusion), ASSPROP (Association des Programateurs Professionnels), Bourse Rideau (Montreal, Canada – Reseau Independent des Diffuseurs d’Evenements Artistiques Units), Kulturbörse Freiburg (Freiburg im Dreisgau); Le chainon manquant (Cahors, Franța, Orques Idees); KTV-ATP – Kunstlerborsen (Thun, Morges, Elveția), Fira de Teatre al Carrer de Tarrega (Tarrega, Spania), Mercat de Musica Viva de Vic (Spania), Borsa Internationale dello spettacolo appi (Milano, Italia), Internationale Artisten – en evenimentenbeurs (Eindhoven, Olanda), Deutsch – Niederlandische – Kulturborse Kleve (Kleve, Germania), XTRAX (Manchester, Marea Britanie).


 2001-2002

Bursa și-a lărgit orizontul cultural și artistic, adresându-se participanților din întreaga lume, păstrând, totuși, un accent deosebit pentru prezența artiștilor din țările Europei Centrale și de Răsărit, dar și a celor din Comunitatea Statelor Independente (CSI), fosta URSS.


 2002

La Bursă a fost găzduit evenimentul „Întâlnirea Est/Vest a Directorilor de Festivaluri” – schimb de idei moderat de directori de festivaluri, specialiști în management cultural, unde participanții au avut posibilitatea să vizioneze spectacole incluse în programul FITS și să se întâlnească cu alți participanți ai Bursei.


 2003

A fost pregătită o secțiune specială de spectacole de muzică țigănească, dans contemporan și rock (până în 2006).

În perioada 2003-2006, FITS și Bursa, ca proiect al festivalului, au făcut parte din rețeaua europeană EUNETSTAR (European Street Arts Network), care a fost fondată de directori artistici de la nouă festivaluri, din opt țări, cu scopul de a produce, dezvolta și promova arta de stradă și teatrul în aer liber. Rețeaua era formată din International Streettheatre Festival (Gent, Belgia), Namur-en-Mai International Fair Arts Festival (Namur, Belgia), Stockton International Riverside Festival (Stockton, Regatul Unit), Oerol Festival (Terschelling, Olanda), Coup de Chauffe L’Avant Scene Cognac (Cognac, Franța), International Theatre Festival Malta (Poznan, Polonia), Galway Arts Festival (Galway, Irlanda), Ana Desetnica Ljubljana and Lent Festival (Maribor, Slovenia) și Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu (Sibiu, România). Proiectul a continuat și în perioada 2006-2010, când Constantin Chiriac, președintele Bursei și al FITS, s-a aflat și la conducerea rețelei EUNETSTAR.


 2004

Începând din 2004 și până în 2009, Bursa și FITS au făcut parte din Europe Arts, o asociație al cărei scop este de a stimula, antrena şi susţine artiştii, autorii şi regizorii de teatru clasic, de stradă sau de circ, într-o relaţie directă cu publicul de altă cultură sau care vorbeşte o limbă diferită de cea a spectacolului. Europe Arts, proiect politic european axat pe multiculturalism şi plurilingvism, participă la crearea producţiilor europene, la difuzarea lor pe continent şi la identificarea de surse de finanţare. Europe Arts este asociată cu Departamentul Internaţional de Consultanţă în Managementul Artelor pentru activităţile din afara Europei.


 2007

Un an de referință pentru mediul local și național în contextul cultural european și global, fiind anul în care Sibiul a deținut titlul de Capitală Culturală Europeană și anul în care România a devenit țară membră a Uniunii Europene, fapt ce a favorizat dezvoltarea Bursei, prin creșterea numărului de participanți și a oportunităților de promovare internațională.


 2011

Bursa și FITS au început parteneriatul cu Open Street, fiind membri activi de la înființarea rețelei și până în prezent. Open Street este constituită din instituții cu experiență în promovarea artelor stradale și permite distribuirea către toți membrii rețelei a tuturor resurselor, dar și contactele celor mai buni operatori din domeniu: artiști, școli, centre de formare și de producție, consilii și instituții locale implicate în evenimente și mass-media specializată. Se urmărește dezvoltarea artelor stradale, o componentă importantă pentru promovarea culturală și socială în mediului urban și regional, cu scopul de a oferi tuturor claselor sociale posibilitatea de a se bucura de experiența spectacolului. Constantin Chiriac este membru fondator și membru în consiliul de administrație al rețelei Open Street.

A fost organizată prima ediție a secțiunii Talkback Seminars, cunoscută ulterior sub numele de Conversații Culturale.


 2012

A fost schimbată structura și forma de prezentare a Bursei, astfel, au fost organizate prezentări ale artiștilor și profesioniștilor, happeninguri (fragmente de 15 minute dintr-un spectacol) și sesiuni de informare despre finanțări; a fost refăcut logo-ul, formată o nouă echipă de organizare și a fost amenajat un alt spațiu de desfășurare.

A fost tipărit primul volum Conversații Culturale, care cuprinde o serie de interviuri cu artiști din FITS 2011, invitați la evenimentul Talkback Seminars.


 2013

Bursa a fost mutată într-un nou spațiu, hotel Ibis, mult mai primitor și potrivit pentru activitățile desfășurate.

A fost creat primul site propriu al Bursei.

La Bursă au fost organizate primele conferințe internaționale, activități de socializare și ateliere printre care se numără și prima ediție Festival Readings și primul atelier despre modul de prezentare al producțiilor artistice în Bursă, The art of pitching.


 2014

Bursa a cunoscut o evoluție semnificativă a numărului de evenimente organizate și al participanților, mărindu-se, astfel, perioada de desfășurare, de la trei la patru zile.


 2015

Perioada de desfășurare a Bursei a fost extinsă la șase zile, oferind posibilitatea tuturor participanților de a se bucura de experiența întâlnirilor culturale și profesionale, la care se adaugă accesul la spectacolele și evenimentelele FITS, în contextul unui oraș cu puternică vibrație artistică.

A fost organiztă prima ediție a conferinței Dimensiune europeană și implicare comunitară (Capitale Europene ale Culturii 2021) și a atelierului Meeting and classes with great choreographers (Întâlniri cu mari coregrafi).

Bursa devine structură asociată a FITS, datorită dezvoltării pe care a cunoscut-o pe parcursul celor 19 ediții.


 2016

A fost reorganizat formatul Bursei, iar astfel, happeningurile au fost înlocuite cu noi ateliere și conferințe tematice.

A fost organizată prima ediție a workshop-ului Festivalurile în secolul 21: Cui se adresează, cum le organizăm, cum le finanțăm?


 2017

Se amenajează un nou spațiu expozițional de prezentare, mult mai funcțional, care să permită o mai bună interacțiune între participanți.

 

 despre noi / informatii utile

 

 Spatii de desfasurare

 

Ibis Hotel
(pentru majoritatea evenimentelor)
 Calea Dumbrăvii nr. 2-4, 550324
 www.ibishotels.ro


Atrium Cafe
 Piața Mică nr. 16, 550182
 www.atriumcafe.ro


Centrul Județean pentru Conservarea și Promovarea Culturii Tradiționale „Cindrelul-Junii” Sibiu
 Str. Tudor Arghezi nr. 13, 550010
 www.juniisibiului.ro


Consultați mereu programul pentru a verifica dacă sunt locații noi pentru ateliere sau conferințe.


 

   Cum puteti ajunge la Sibiu

 

Cu mașina, autobuzul sau trenul. Vă recomandăm să ne anunțați în prealabil cu ce mijloc de transport călătoriți pentru a vă ghida, dacă este necesar.


 

 Transport local

 

Rețeaua de transport public local este Tursib. Dacă sunteți pentru prima dată în Sibiu, nu vă îngrijorați, spațiile de joc ale Festivalului și locațiile Bursei sunt foarte apropiate și puteți ajunge pe jos.


Pentru spectacolele din Festival care se desfășoară la spațiile de joc îndepărtate (Cisnădioara, Fabrica de Cultură sau Redal Expo) vor fi puse la dispoziție autobuze care pleacă din fața Teatrului Național Radu Stanca, cu 45 minute înainte de spectacol. De asemenea, un autobuz va prelua spectatorii după reprezentație.


Pentru taxi, puteți folosi aplicația  Clever Taxi.


 

 Cazare

 

Vă recomandăm să vă cazați la Hotel Ibis, unde se desfășoară Bursa, dar puteți opta și pentru alte unități de cazare. Vă sfătuim să rezervați cazarea în avans, pentru că Sibiul este foarte aglomerat în perioada Bursei și Festivalului. De asemenea, vă puteți caza în apropierea Sibiului, există conexiuni foarte bune cu localitățile din împrejurime.


 

 participare / termeni cheie

 

 Sa intelegem mai bine

 

Artiști/Companii: artiști independenți, grup artistic din domeniul artelor spectacolului, instituții de spectacole și promotori din România și din lume. Artiștii înscriși exclusiv la Bursă nu fac parte din programul oficial al Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu (FITS).

Artiștii selecționați la FITS se pot înscrie la Bursă respectând procedura menționată pe site.

  Promotor(impresar artistic): persoană care reprezintă și promovează artiștii/grupurile artistice pe piața culturală. Ca impresar artistic vă puteți înscrie compania la Bursă prin completarea formularului de artist, întrucât în secțiune specifică se pot promova patru (4) spectacole. În cazul în care nu doriți acest lucru, vă puteți completa formular pentru profesionist.
* În formularul de înscriere, categoria este numită generic „artiști”.


Profesioniști: producători, programatori, reprezentanți ai instituțiilor de spectacole, directori de: festivaluri, centre culturale, spații artistice independente - naționale și internaționale din mediul artelor spectacolului - și jurnaliști culturali.

  Programator: persoană responsabilă de selecția și planificarea spectacolelor într-un grup artistic sau într-o instituție de spectacole;
  Producător: persoană responsabilă cu producția spectacolelor în domeniul artelor spectacolului;
  Director: persoană aflată la conducerea instituțiilor culturale, festivalurilor, centrelor culturale.
* În formularul de înscriere, categoria este numită generic „profesioniști”.


Vorbitor: persoană care face parte din prezidiul unei conferințe sau susține un atelier în cadrul Bursei.


Participanți: toți artiștii și profesioniști din domeniul artelor spectacolului care sunt prezenți la Bursă.


Delegați: persoanele desemnate de către companie/grup artistic, festival, centru cultural, etc. să participe la Bursă și să reprezinte organizația culturală.


Prezentări: prin această secțiune, artiștii și profesioniștii au posibilitatea de a susține un discurs (3 minute) în fața publicului specializat și de a prezenta proiectele și creațiile în dezvoltare.


Call for projects: secțiunea specială din cadrul Bursei care le oferă participanților oportunitatea de a-și prezenta (10 minute) o idee și/sau inițiativă de proiect pentru care își caută parteneri. Prezentarea trebuie să conțină: o scurtă descriere, tipul proiectului (teatru, dans, muzică, stradă, etc.), durata și partenerii vizați.


Spațiu expozițional: un spațiu special pus la dispoziție participanților, ca punct de contact fix pentru întâlniri și promovare mai detaliată despre creația și serviciile artistice pe care le oferă. Ambele categorii de acces (artiști și/sau profesioniști) au posibilitatea unei expuneri vizuale bazată pe materiale de prezentare (broșuri, pliante, cărți de vizită, CD/DVD, ș.a).


Sesiuni de informare: un loc de întâlnire pentru toți participanții, unde aceștia pot fi informați de către reprezentanți ai structurilor naționale și internaționale (Institutul Cultural Român, Ministerul Culturii, Uniunea Europeană, centre culturale internaționale) despre oportunitățile de finanțare și despre piețele internaționale.


Networking: prin conferințe, ateliere, activități de socializare sau clubul festivalului, pentru a facilita dialogul între artiști și programatori, producători, directori de institute și festivaluri, din România și din străinătate.


Contacte: lista de contacte a tuturor participaților la Bursă este disponibilă pe site pentru toți participanții care au plătit taxa de înscriere, la finalul fiecărei perioade de înscriere.

  Uitați-vă atent pe site și în catalogul Bursei pentru a găsi artiștii sau programatorii/producătorii de a căror companie/organizație sunteți interesați;
  Participanții la Bursă pot fi identificați atât prin fotografiile incluse în lista electronică de pe site, cât și prin catalogul tipărit;
  Citiți cu atenție descrierile fiecărui participant, vizionați videoclipurile de prezentare și nu ezitați să îi contactați pe cei care v-au stârnit interesul, înainte de sosirea la Bursă, astfel veți stabili mult mai ușor legături și veți putea găsi parteneri pentru proiecte;
  Dacă în programul Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu se află companii care nu sunt înscrise la Bursă, dar de care sunteți interesați, organizatorii vă vor facilita contactul cu acestea.


 

 participare / condiții de participare

 

 Criterii de participare

 

Sunteți artist/companie din România cu o activitate artistică susținută și/sau recomandată din domeniul artelor spectacolului;


Sunteți artist/companie sau programator/producător/director de instituții sau festivaluri din mediul internațional artistic cu un portofoliu original, inovator, de interes și de calitate;


Puteți susține prezentarea în fața publicului Bursei, în formatul cerut de organizatori;


Respectați cerințele de calitate ale organizatorilor cu privire la materialul solicitat care va apărea în catalogul și pe website-ul Bursei;


Sunteți prezent pe toată durata desfășurării Bursei de Spectacole de la Sibiu (12-17 iunie 2017). Excepție fac participanții care, din motive obiective, optează pentru pachetul catalog;


Vă puteți acoperi costurile de transport și cazare pe perioada Bursei. Vă recomandăm să căutați finanțare pentru aceste cheltuieli;

Sunteți dispuși a căuta, împreună cu programatorii și finanțatorii, soluții alternative pentru completare financiară, în cazul unei propuneri de turneu care vă avantajează;


Participarea la Bursă se face exclusiv pe baza completării formularului de înscriere.
Mențiuni:
a) pentru toate categoriile de acces (artiști/companii și profesioniști), completarea câmpurilor marcate în formulare cu asterisc (*) este obligatorie;
b) încărcarea fotografiilor și menționarea foto creditului în formularele de înregistrare sunt indispensabile, ajutând la promovarea cât mai eficientă înainte și în timpul Bursei de Spectacole de la Sibiu. Fotografiile vor fi folosite atât pe website/rețele de socialializare, cât și în catalogul tipărit al Bursei;
c) videoclipurile încărcate în formular vor fi folosite pentru promovarea online, înainte de începerea Bursei, dar și în timpul evenimentului prin difuzarea pe monitoarele amplasate în spațiul expozițional;


Bursa oferă cadrul de a vă găsi potențiali parteneri pentru proiectele pe care le desfășurați. Pentru a ne asigura că prezența și experiența dobândită în cadrul evenimentului sunt în avantajul tuturor participanților, după fiecare perioadă de înscriere se face o selecție pentru toate categoriile de acces. Criteriile sunt: calitatea aplicației completate și specificul organizației. Procedura se aplică atât pentru pachetul prezentări (3 minute), cât și pentru pachetul call for projects (10 minute);


Procesul de înscriere va fi complet în momentul finalizării aplicației, a confirmării validării aplicației și a achitării taxei de participare. Confirmarea participării o veți primi din partea organizatorilor pe e-mail, la finalul fiecărei perioade de înscriere.


Pentru detalii privind conținutul formularelor de înscriere, consultați ghidul.
  Descarcă / Consultă GHIDUL

 

 Cine poate participa. Categorii de acces

 

Cei interesați să se înscrie la Bursă pot participa ca artiști sau profesioniști, alegând unul dintre pachetele de beneficii puse la dispoziție și încadrându-se în termenele fixate pentru fiecare perioadă de înregistrare. Cele două categorii de acces sunt:
1. Companii/Artiști
Artiști independenți, companii artistice, instituții de spectacole, impresari din domeniul artelor spectacolului, din România și din lume, selecționați sau nu la Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu.
Participarea la Bursă nu include prezentarea unui fragment sau a unui spectacol integral.
2. Profesioniști
Categoria include programatori, producători, promotori, directori de festivaluri sau teatre, reprezentanți ai centrelor/instituțiilor culturale/structurilor finanțatoare și jurnaliști culturali.


 

 Prezentarea sectiunilor comune pentru artisti si profesionisti

 

Secțiunea prezentări (3 minute)

Companiile/artiștii și profesioniștii au șansa de a susține un scurt discurs în fața publicului specializat, astfel:
  companiile/artiștii vor putea să-și promoveze activitatea, proiectele finalizate, dar și creațiile în dezvoltare;
  managerii, programatorii de festival (de teatru, circ, muzică, interdisciplinar), reprezentanții centrelor/instituțiilor culturale/structurilor finanțatoare pot promova oportunități de colaborare și de finanțare pentru artiștii prezenți.

Pentru prezentare se pot folosi materiale video și/sau foto. Organizatorii pun la dispoziție laptop, videoproiector și sistem de sunet.


Secțiunea call for projects (10 minute)

Secțiunea specială din cadrul Bursei care le oferă participanților oportunitatea de a-și prezenta o idee și/sau inițiativă de proiect pentru care își caută parteneri. Prezentarea trebuie să conțină: o scurtă descriere, tipul proiectului (teatru, dans, muzică, stradă, etc.), durata și partenerii vizați.

Pentru prezentare se pot folosi materiale video și/sau foto. Organizatorii pun la dispoziție laptop, videoproiector și sistem de sunet.


Spațiul expozițional

Un spațiu special pus la dispoziție participanților, ca punct de contact fix pentru întâlniri și promovare continuă a creațiilor proprii, pe durata Bursei.

  Spațiul expozițional este împărțit în zone distincte în funcție de specificul organizațiilor: companii românești, companii internaționale, festivaluri și centre/instituții culturale/structuri finanțatoare;
  Fiecare zonă include mese pe care se pun la comun materiale de promovare și un televizor LED pentru difuzare trailere de spectacole și/sau videoclipuri de prezentare;
  Important! Întrucât spațiul expozițional a fost reamenajat și nu mai include standuri, vă rugăm să aduceți materiale de promovare care pot fi afișate la noul spațiu (pliante, broșuri, cărți de vizită, DVD-uri, stick-uri USB, QR-coduri);
  Recomandăm participanților care optează pentru promovare la spațiul expozițional să fie prezenți pe întreaga perioadă a Bursei, 12-17 iunie 2017;
  Cei care au optat pentru prezență la spațiu expozițional își asumă responsabilitatea de a aduce suficiente materiale promoționale pentru amenajare. Pentru mai multe informații cu privire la facilitățile incluse, consultați ghidul.


Conferințe, ateliere, activități de socializare

Pentru participarea la anumite evenimente este necesară completarea unui formular de înregistrare, deoarece locurile sunt limitate.


 

 participare / pachete și taxe

 

 Pachete si beneficii

Puteți opta pentru unul dintre cele trei pachete puse la dispoziție:

 

 CATALOG


Pachetul este conceput, în special, pentru programatorii, producătorii și/sau artiștii care nu au disponibilitatea de a fi prezenți la Bursă. Acesta include:

  Apariție în catalog. Catalogul (varianta electronică și print) conține date de contact ale tuturor participanților, descrieri ale companiilor artistice și/sau ale structurilor înscrise la Bursă, prezentări de spectacole, fotografii și logo-ul companiilor

  Promovare pe website și pe rețelele de socializare ale Bursei

 PREZENTARE


  Promovarea companiei (3 minute) în fața publicului profesionist

  Include participarea unui singur (1) delegat din partea unei organizații/instituții, pentru care se asigură prânzul și pauzele de cafea și un bilet/zi la spectacolele FITS, pe durata Bursei (12-17 iunie)

  Acces la conferințe, ateliere, dezbateri, activități de socializare, întâlniri

  Promovare pe website/rețelele de socializare ale Bursei

  Promovare la spațiu expozițional*

  Apariție în catalogul Bursei

  Acces la baza de date cu detaliile de contact ale participanților

  Transport la spații de joc îndepărtate

  Acces zilnic la clubul Festivalului

 CALL FOR PROJECTS


  Call for projects (10 minute) – secțiunea specială din cadrul Bursei care le oferă participanților oportunitatea de a-și prezenta o idee/inițiativă de proiect pentru care își caută parteneri

  Include participarea unui singur (1) delegat din partea unei organizații/instituții, pentru care se asigură prânzul și pauzele de cafea și un bilet/zi la spectacolele FITS, pe durata Bursei (12-17 iunie)

  Acces la conferințe, ateliere, dezbateri, activități de socializare, întâlniri

  Promovare pe website/rețelele de socializare ale Bursei

  Promovare la spațiu expozițional*

  Apariție în catalogul Bursei;

  Acces la baza de date cu detaliile de contact ale participanților

  Transport la spații de joc îndepărtate

  Acces zilnic la clubul Festivalului

 

*Promovarea la spațiul expozițional este opțională. Vă rugăm să ne anunțați din timp dacă aduceți materiale promoționale.


 

 Sesiuni de înscriere si taxe de participare

Taxele diferă în funcție de sesiunile de înscriere și de tipul pachetului ales. Plata pentru înscriere se face după confirmarea participării, prin transfer bancar, în termen de 7 zile lucrătoare după semnarea contractului. Vă rugăm așteptați răspunsul din partea organizatorilor cu privire la confirmare și la procedura de achitare a taxei.

2017 20 februarie – 12 martie 14 martie – 1 mai
Pachet catalog 150 lei 250 lei
Pachet prezentare 200 lei 350 lei
Pachet call for projects 250 lei 450 lei
Taxa suplimentara/delegat* 200 lei/persoana 300 lei/persoana

* Taxa suplimentară se aplică pentru organizațiile și/sau instituțiile care deleagă mai mult de o persoană și se calculează în funcție de numărul reprezentanților din cadrul aceleiași organizații care vin la Bursă. Taxa percepută acoperă: prânzul și pauzele de cafea pe durata Bursei (12-17 iunie), 1 bilet/zi la spectacol FITS (în perioada Bursei) și acces la evenimente (prezentări, conferințe, ateliere, activități de socializare).

 Completează formularul


 

 despre noi / echipa

 

 Constantin Chiriac

Preşedinte Bursa de Spectacole de la Sibiu

 Emilia Robescu

Responsabil evenimente și delegați

 Victor Kiraly

Responsabil evenimente și delegați

 Cristina Ghinea

Comunicare și PR

 Adrian Mărgineanu

Senior Graphic Designer

 Gabriela Hogea

Junior Webmaster

 Alexandra Coroian

Responsabil Conversații Culturale

 Cosmin Mira

Responsabil tehnic

 contact

 

 Emilia Robescu

Responsabil evenimente și delegați

 office@sibiuartsmarket.ro

 Victor Kiraly

Responsabil evenimente și delegați

 office@sibiuartsmarket.ro

 


 

 TEATRUL NATIONAL RADU STANCA SIBIU, Bvd. Corneliu Coposu nr. 2, 550245 Sibiu, România

 +4 0269 210 092

 +4 0269 210 532